· 

Reacties


Reactie van de Nederlandse manager van het belangrijkste buitenlandse tandtechnische laboratorium voor Nederland:

Goed en duidelijk verhaal, inderdaad erg triest dat het zo moet verlopen.

Ik sta dan ook volledig achter je!

Als ik iedere dag zie wat de doorsnee tandarts aan afdrukken en preparatie-vormen levert dan mag die niet eens als een afdruk en preparatie benoemd worden.

Het is inderdaad ziek en de mondzorg dat al niet meer zorg genoemd mag worden is alleen nog maar business en de patiënt is de dupe!!!

Je foto’s spreken ook duidelijke taal.


Reactie van een bevriend hoogleraar in de tandheelkunde ergens in Nederland:

Peter, zo langzamerhand heb ik m'n pappenheimers leren kennen. Er wordt wat afgeknoeid is de tandheelkunde; het is eigenlijk schandalig en intussen hebben de heren kritiek op jou.


Reactie van een college ergens in Nederland:

Beste Peter,
Waaruit maar weer blijkt dat de NZa zeer hypocriet is; anderen fraude verwijten en zelf vrolijk frauderen met gigantische schade voor de beroepsgroep.
Ik heb flink wat content van je site gelezen en als ik tijd heb lees ik de rest.
Bij de bedragen waarmee de NZA fraudeert, zijn zelfs de jou toegeschreven bedragen peanuts.
En de boetes die ze uitdelen, pleiten voor een veel hogere boete voor hun eigen fraude.
Ook de (K)NMT is niet te vertrouwen met wat ze adviseren en weten ineens van niets.
Het beste lijkt om hun beweringen op schrift te hebben of zelf schriftelijk te bevestigen en hun ontvangstbericht te bewaren.
Je wordt dan vanzelf een beetje paranoïde, maar het is wel afdoende, want je kunt iets tonen.
Het is ook hun reden om nooit te reageren op mijn correspondentie; ze willen me niets in handen geven.
Ze hebben dus wel geleerd in de loop der jaren.
Je advocaat heeft je ook flink getild en zo vreet iedereen uit de ruif.
En dan noemen ze ons boeven........
Ik houd je op de hoogte.
Veel succes en wellicht ooit rust op de levensavond.
Mrt hartelijke groet, 
xxxxxxxxxx